VIII. Bejegyzés

Angel Style

 

Blogajánló, valamint interjú a bloggerinával





Körülbelül két éve érdekel a beauty téma. Tisztában vagyok vele, hogy én nem tudnék ilyen témájú blogot kivitelezni, így csak a rajongója vagyok az, ebben mozgó bloggerinák munkásságának. A mai nap lehetőséget kaptam, arra, hogy kapcsolatot létesítsek egy olyan bloggerrel, aki a Beauty és a Life Style vonalat képviseli. A bejegyzésemben a vele folytatott interjút olvashatjátok, illetve személyes véleményemet néhány bejegyzésével kapcsolatban.
Ki is ez a bizonyos bloggerina? Angel. A blogját, pedig itt találjátok: Angel Style
Ha többet szeretnél róla tudni, illetve blogjáról és szeretnéd elolvasni az én személyes véleményem, akkor tarts velem. 




1. Mesélnél magadról röviden? 
  "Sziasztok Erika vagyok és 25 éves. Kereskedőként végeztem 2015 -ben és ebben is dolgoztam. Jelenleg megint az iskolapadot koptatom, hiszen a "Jó pap, holtig tanul !". Jelenleg egy kis vidéki városban élek a családommal és a párommal , a nagy tervem az , hogy egyszer felköltözzek Budapestre. 🙂 Van egy kiskutyám, akit imádok , és az álmom az,  hogy saját üzletem legyen .🙂"

2. Mióta blogolsz, valamint miért kezdted el?
 " Hivatalosan 2014. június 8. -án indítottam el az Angel Style blogot. Ám 2016 augusztusa óta vezetem rendszeresen, addig valahogy nem volt ihletem. Nem volt konkrét elképzelésem , amikor létrehoztam a blogot, csak egy olyan helyet kerestem, ahol kifejezhetem önmagamat."

3. Tudják az ismerőseid, hogy bloggerkedsz? Ha igen, akkor mi a véleményük, ezzel kapcsolatban?
"Páran tudják, de inkább a családtagok és a nagyon közeli barátaim. Semmit, támogatnak és erősítenek lélekben."

4.Miért pont a Beauty és Life Style vonalat választottad?
"Mint már említettem eleinte nem volt konkrét elképzelésem a bloggal kapcsolatban, így behatárolni sem lehetett, hogy én most csak beauty témában fogok írni. Úgy éreztem, ami megfogalmazódik bennem - érzések , gondolatok - azokat a virtuális naplómba leírom, megosztom másokkal . Később mikor átláttam, hogy a blog mit képvisel és én mit szeretnék, akkor jött az a pont, hogy tudatosan elkezdtem írni szépségápolással kapcsolatos cikkeket, persze még mindig megmaradt a psziché rész is, utána kezdtem el belecsempészni a lifestyle posztokat és ma már úgy érzem, hogy a blog több lett, mint egy sima Beauty blog, inkább egy mindenes blog , ahol a beauty és a lifestyle dominál. Épp most is átalakítás folyik, de nem csak design terén, de a cikkeknél is . Szeretnék odafigyelni az olvasóim igényeire és ezek szerint alakítani - formázni a blogot."
 
5. Vannak kedvenc beauty vlog- illetve bloggereid? Ha igen, akkor miért pont ők? Példaképeidnek is tekinted őket valamilyen szinten?
"Persze, vannak kedvenc YouTube beauty guruim.Ilyen például: For Her Szandra, Bianka Brush, Viszkok Fruzsi, Ditke, Shaaanxo , Rchl Beauty (bár utóbbiakat mostanság keveset nézem) . Azért őket emeltem ki most , mert számomra valami pluszt adnak a videóik, melyeket élvezet nézni . A példakép szót nem használnám, de tény és való Szandrára felnézek .🙂 Lehet azért, mert ő volt az első YouTuber, akit elkezdtem nézni és követni . De számomra olyan, hogy példakép hm... nem igazán van .🙂"

6. Szerinted melyik bejegyzésed sikerült a legjobban?
"Mindegyik cikkemet szeretem, bár három kiemelkedő azért mégis csak van. Az egyik a Mentaház c. , amit még a legelején írtam (lehet nem a legjobb, de nekem ez egy szép emlék, hiszen ez volt az első komolyabb hangvételű irományom). A másik pedig statisztikailag nézve a legnépszerűbb, ez nem más, mint a 2016 Karácsonyi Nyereményjáték a blogon + TAG ( ezt a bejegyzés 436-an tekintették meg ) 🙂 . Végezetül pedig a Smink történelem by Angel írásom a legkedvesebb számomra."

7. Vannak a blogolással kapcsolatban jövőbeli terveid?
"Persze vannak. Tudom irreális, de nagyon szeretnék egyszer majd egy saját Beauty kollekciót indítani, ám ez tényleg nagyon messze van még. A közeljövőben inkább törekedni fogok a minőségibb cikkekre . 🙂"

Köszönöm a válaszaid, Angel!




Ez bizony az a téma, amitől sokan elvörösödünk, vagy éppen vihorászunk rajta. Pedig, ha valaki párkapcsolatban él, ez a legfontosabb dolog, mielőtt együttlétet tervezünk az illetővel.
Szép dolog, ha valaki szerelemből szexuális kapcsolatot létesít a másikkal. Viszont a nemi úton terjedő betegségekre már nem mondanám ugyanezt a jelzőt. Akár mennyire is megbízunk a másikban, azért az orvosi leleteit nem kérhetjük el. A fiatalkori, illetve a "nem megfelelő" időben ért teherbeesést sem nevezném, akkor még áldásnak. Ezek elkerülése miatt, pedig fontos a fogamzásgátlás!
A bejegyzésben számos módot találsz a megfelelő fogamzásgátlásra, ami nélkülözhetetlen
A módok mellett olvashatunk azok előnyeiről és hátrányairól, amiket bizony nem mindig tüntetnek fel a használati utasításokban. Tehát, érdemes elolvasni!


A bloggerina a mentális betegségekre hívja fel a figyelmet. Amilyen fontos a testi egészség, szerveink egészsége épp olyan fontos a mentális, lelki egészség is. Hisz, hogyan lehet az ember boldog, ha belül nyomasztja valami, amit úgy érzi nem mondhat el? Fontos, hogy ne ítéljük el a gondokkal küszködő embereket, hiszen mi is bármikor szembesülhetünk hasonlóval. Nem olyan betegségek ezek, mint a bakteriális fertőzések. Hiába kezelik, ezeket gyógyszerrel, ha lélekben nem segítenek, vagy segítünk. Hisz mi is tudunk segíteni másoknak, akár egy mosollyal, vagy egy öleléssel. Sőt, ha nem ítéljük el, bizony az is segítség!
Ha gondokkal küzdesz, mint például a depresszió, akkor ne szégyenkezz! Olvass bele a bloggerina cikkjébe, nekem biztosan megkönnyítené a helyzetem.

Remélem, hogy a bejegyzés által kedvet kaptatok, ahhoz, hogy ti is olvasói legyetek, ennek a segítőkész és közvetlen bloggerinának. Én olvasni fogom, az tuti. Na és ti?

Írta: Flora R. Grande
2017.02.28.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

IX. Bejegyzés

XIX. Bejegyzés

V. Bejegyzés