V. Bejegyzés

Bejelentés: Könyvet írok!




Már régebben vágyok arra, hogy egyszer saját könyvem legyen. Tavaly nyáron eszembe jutott egy történet, amit először rövid novellaként szerettem volna megörökíteni. Ám később beláttam, hogy nem tekinthető, annak többek közt terjedelme miatt. Így a régi álmomra gondoltam és, arra, hogy talán most van, annak az ideje, hogy a regényt írjak. Bele is kezdtem még akkor, de egy fejezet után, nem volt semmi ötletem a folytatásához. Körülbelül egy hónapja különös könyvbe illő álmom volt. Megszerettem volna örökíteni, így jött az ötlet: összerakom az alapsztorit és az álmot. Ezzel pedig szerintem egy számotokra megnyerő könyvet alakítok ki.

Flora R. Grande: Szabadság, mindenáron

Egyenlőre három hosszabb fejezetem van, de még korántsem járok a végénél, szóval nagyobb terjedelműre számítok/számíthattok. A regényt E/3. személyben írom, a főszereplő Adaline Lown szemszögéből. A regény Észak-Amerikában játszódik, kitalált és valóságos helyszíneken. Több, mint valószínű, hogy a krimi szál fog benne uralkodni, de hajlok a fantasztikusra is. Természetesen a romantikát sem fogom hanyagolni. 

További információkat hamarosan hozok. 

Addig is egy képösszeállítás a regény alapján, valamint egy rajz, amit nagyon köszönök: 



Flora R. Grande




Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

XIX. Bejegyzés

IX. Bejegyzés