VI. Bejegyzés

Szabadidős tevékenységek I.

Könyv, film és sorozat ajánlás röviden, néhány kategóriában


Hétvégenként mostanában  rengeteg szabadidőm van, amit szeretek mindig lazítással tölteni. Nekem, ehhez szükségem van egy jó könyvre, sorozatra, vagy egy filmre. De mire találok egy nekem tetszőt, abban a kategóriában, amit szeretek, addigra elmegy a kedvem az egésztől. Szerintem ti is hasonlóan vagytok ezzel, így, ebben a bejegyzésben segíteni szeretnék majd nektek. Ha hasznosnak találjátok, esetleg tudtok hasonlókat, akkor ne tartsátok magatokban. Hozzá is látok, mert bőven vannak kedvenceim, sőt bele sem fognak férni egy bejegyzésbe. Amennyiben segítek, ezzel a bejegyzéssel bárkinek is, akkor csinálok további "Szabadidős tevékenységek" bejegyzést is.

I. Könyvek

Rengeteg könyvet olvastam már, bár be kell vallanom a legtöbb vörös pöttyös könyv volt. Azokat pedig általában mind pdf formátumban olvastam. Így linket is csatolok, ahova lehet, illetve, ahova tudok. Valamint azt is elárulom, hogy az én kedvenc kategóriám a fantasztikus. 
Tehát a fantasztikus témában az alábbiakat ajánlom:

- Becca Fitzpatrick: Csitt-csitt
Egy igazi angyalos négykötetes könyvsorozat első része. Nekem határozottan az egyik kedvenc angyalos fantasym. Tudom, ezzel sok ellenséget szerzek magamnak, de jobban tetszett, mint a Fallen. Kinek a pap, kinek a papné. 
 
- C. C. Hunter -Született éjfélkor
Imádtam, imádtam és imádtam. Hopp, szóismétlés. Majdnem minden lény jelen van, ami a fantasztikus könyvekben külön-külön szerepel. Vámpírok, vérfarkasok, alakváltók, boszorkányok. Kell, ennél több? Na és persze a főszereplő, de ő vajon hova tartozik? Akinek tetszett a Hex Hall, az feltétlenül olvassa el! Szerintem hasonló a kettő. Meg is említettem már így a másik kedvencem is a Hex Hall-t Rachel Hawkins-től. Erről a könyvről nem írok külön, mert tényleg elég hasonló a kettő. Nem, mintha baj lenne. Ezt is imádom, azt is imádom. 
 

Romantikus, erotikus kategóriában is szoktam olvasni. Általában olyan könyveket keresek, amiben a kettő együtt szerepel. Tehát, ebben a témában ezeket a könyveket ajánlom:

- Borsa Brown: Az Arab
Ez volt az első olyan magyar könyv, amit önként olvastam el és, ami szerintem világszínvonalú. Az írónő bebizonyította minden magyar könyvmolynak, hogy nem csak külföldi íróktól vannak, ebben a kategóriában nagyszerű könyvek. Ezzel a kijelentésemmel is bizonyára sok ellenséget szerzek magamnak, de ezerszer jobb, mint a Szürke ötven árnyalata. A romantika az valóban szerepel benne, sőt férfi szemszögből. A könyv az "erotikus" jelzőt is valóban megérdemelte. A részletesség az, amivel teljesen "azonosulsz" a jelen lévő nővel. Az már csak plusz, hogy megismersz a könyv által egy új vallást, amit, eddig elítéltél a média miatt és a történet által eldobod az előítéleteid.
A könyv megvásárolható: Könyv megvásárlása


- Laurelin Paige - Megtalállak még 
Egy különös nő, aki megszállottjává válik, annak, akit szeret, valamint egy szeretni képtelen férfi erotikus és romantikus története. "A testet-lelket felőrlő hajsza megkezdődik". Megéri elolvasni. 



II. Filmek

Filmek közül most a romantikus kategóriával  kezdem.

 - Téli mese (2013)
A romantikus és a fantasztikus kategória csodálatos szüleménye. 
" - Miért nem haltam meg?
  - Talán még valami dolga van a világban."


 

-  Vissza hozzád (2014)
A film váltakozva mutatja a múltat és a jelent. Egy egykori középiskolás szerelmespár ismét találkozik, aztán...
Egyik szemünk sír, a másik nevet, miközben nézzük. Örök kedvencem marad. Megosztom veletek, hogy több fiú ismerősömnek is tetszett, pedig két órás. 



 
Teljes film

Vígjáték kategória:

- Rossz szomszédság  (2014)
Mindkét részét feltétlenül nézze meg, aki még nem látta. Szerintem oltárit alakít Zac Efron. 




- Csábítunk és védünk (2015)
 Egy igazi csajos vígjáték. Egy bizonyítani akaró, karót nyelt rendőrnő, valamint egy "nevetséges" akcentussal rendelkező plázacica, aki aztán nem is olyan buta. Végig nevettem az egészet. Habár a színészek ismeretlenek voltak, de szuperül alakítottak. A két főszereplő párbeszédei, valami fenomenálisak.

 
 

III. Sorozatok

Jelenleg csak egy sorozatot fogok nektek ajánlani, pedig viszonylag sokat nézek. Bár már két órája írom a bejegyzést, úgyhogy talán érthető. 

- Teen Wolf - Farkasbőrben
Nálam a legelső helyen szerepel, ezért is vagyok annyira szomorú, hogy az utolsó évadnál tartok. Összesen 6 évada van. A hatodikat még forgatják. Szintén a fantasztikus kategóriába sorolható. Igazából vérfarkasos, bár most már kicsit több lénynél tartanak, de szerintem nem túlzás. Érdemes nézni a történet és a színészek miatt is egyaránt.Középiskolások a főszereplői, akik elég "jó bőrben vannak", ha értitek. 



Íme a bejegyzés a végéhez ért. Köszönöm, ha elolvastad, vagy csak átfutottad! Remélem segített a hétvégi választásban bárkinek is. Amennyiben szeretnél további "Szabadidős tevékenységek" bejegyzést, akkor jelezd felém.

Írta: Flora R. Grande

 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

IX. Bejegyzés

XIX. Bejegyzés

V. Bejegyzés