XI. Bejegyzés

Mindenes bejegyzés #1




Sziasztok! Itt vagyok, ragyogok.
Ilyen bejegyzésem még nem volt, de most csak, erre van időm Gimnáziumban utolsó éves vagyok, ami azt jelenti előttem áll az érettségi. Habár nekem nem számítanak a pontok, mert nem megyek egyetemre vagy főiskolára, de attól még szeretnék jót írni. Már három kisérettségit letudtam, amik borzalmasan sikerültek. Ezek a vizsgák, aki nem tudná: három jegyet érnek és érettségi feladatokból állnak. Csütörtökön volt a biológia. Nagyon- nagyon könnyűre számítottam, ehelyett néhány emelt bioszos is tátott szájjal nézte a feladatsort. Hétfőn letudtam a németet, ami talán jó lett. Szükségem van a németre, ugyanis terveim között szerepel Ausztria. A másik tantárgy pedig a legutálatosabb, legunalmasabb, legérthetetlenebb a matematika. (hidegrázás) Már általánosban is rossz voltam belőle, ahogy hajdani tanárom mondta: "Gyermekem, te egy nagy nulla vagy.". Nagyon aranyos nő volt. Ezután gimnáziumban sem változott a helyzet, sőt rosszabbodott, mert ugye bejött a szinusz, koszinusz, trigonometria, egyenletrendszer, kombinatorika és a többi. 
Hátra van még a történelem és az irodalom, valamint németből a szóbeli. Szóval, imádkozzatok értem! 
 
Tehát néhány jó tanács az érettségi előtt állóknak:
1. Ha hülye vagy egy adott tantárgyból, akkor vegyél plusz órákat! Én ezt nem tettem meg, emiatt is lehetek olyan helyzetben, amilyenben vagyok. (matek)
2. Értelemszerűen azt gyakorold jobban, amiből hülye vagy és ne azt vedd előre, amiből dicséretes ötös. Igen, én ezt is elrontottam. 
3. Ha nem mész főiskolára, egyetemre, akkor az emelt szintű érettségi lehet, hogy nem éri meg. Hál'Istennek, erre időben ráeszméltem! 
4. Semmit se hagyj az utolsó pillanatra!
Röviden ennyi.

A történetes blogomon közzétettem egy új fejezetet, ami szerintem izgalmasabb lett a megszokottnál. Ezt a blogot tizennyolc éven felülieknek ajánlom, ugyanis van benne lelki nyugalmat megzavaró tartalom.
Ha esetleg még nem vagy olvasója, akkor ezt feltétlenül nézd meg:

 

Ha megtetszett, akkor a blogot ITT! találod. 

Készülő könyvemről is hoztam nektek újdonságot. Bár nem a legjobb munkám, ugyanis zenéből nem rakhattam alá, amit szerettem volna, így a dal mellé nem igazán passzol. 

                              
                                      
 

Amennyiben bármi kérdésed, tanácsod van felém nyugodtan írj. Elérhetőségeim megtalálod a blogon. Ha közös munkára szeretnél partnert, de nem hosszú távon, csak egyszeri alkalommal, arra is vevő vagyok. 
Ennyi lett volna ez a bejegyzésem. Nem tudom mikor lesz időm egy újra, de igyekszem. 
Előre is sok locsolkodót kívánok mindenkinek! Az érettségizőknek pedig: Kitartást!


Írta: Flora R. Grande




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

XIX. Bejegyzés

XII. Bejegyzés